Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
Als je wel al een inlogcode ontvangen had maar je bent deze kwijt dan kun je de inlogcode zelf opvragen door op de website van PROVADA te klikken op inloggen (rechts boven in de pagina) en vervolgens in het inlogscherm klikken op wachtwoord vergeten.
Als het systeem jouw e-mail herkend dan zal er gevraagd worden om een nieuw wachtwoord aan te maken.
PROVADA kan en mag uw inloggegevens niet meer toesturen. De wachtwoorden zijn voor PROVADA niet zichtbaar.
Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met Cerille Roelofsen cerille@provada.nl
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Ik kan niet inloggen om mijn standmedewerkers te registreren?
- Mag ik als standhouder gebruik maken van eigen catering?
- Waar kan ik als bezoeker kaarten kopen?
- Waar kan ik als standhouder kaarten kopen?
- Waar vind ik mijn login gegevens voor mijn PROVADA
- Hoe kom ik in de RAI webshop
- Is er een oplaadpunt op PROVADA?