Waar vind ik mijn login gegevens voor mijn PROVADA
Bestaande standhouders kunnen dezelfde login gebruiken als vorig jaar. Als deze niet meer bekend zijn graag contact opnemen met info@provada.nl
Nieuwe standhouders ontvangen deze inloggegevens vanuit het MyProvada systeem. De mail is afkomstig van myprovada.nl. Deze mail kan ook in uw ongewenste e-mail terecht zijn gekomen.
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Ik kan niet inloggen om mijn standmedewerkers te registreren?
- Mag ik als standhouder gebruik maken van eigen catering?
- Waar kan ik als bezoeker kaarten kopen?
- Waar kan ik als standhouder kaarten kopen?
- Waar vind ik mijn login gegevens voor mijn PROVADA
- Hoe kom ik in de RAI webshop
- Is er een oplaadpunt op PROVADA?