Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
De daadwerkelijk geregistreerde (op naam gezette) kaarten worden in rekening gebracht. Bestel je als standhouder bij ons bijvoorbeeld 100 entreekaarten en er worden er 50 geregistreerd dan worden er achteraf 50 kaarten in rekening gebracht. De contractueel vastgestelde gratis entreekaarten zullen op de factuur in mindering gebracht worden. De factuur voor geregistreerde entreekaarten wordt na de beurs aan je verzonden.
Bovenstaande geldt enkel voor standhouders van PROVADA
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Wat zijn de openingstijden van de beurs
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Is er wifi beschikbaar op PROVADA?
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2023?
- Wanneer ontvang ik mijn toegangsbewijs?
- Tot wanneer geldt de Early Bird prijs?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
- We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- Waar kan ik elektriciteit, catering, internet etc. bestellen?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- Ik heb mijn inloggegevens voor MIJN PROVADA niet ontvangen. Waar kan ik deze opvragen?
- Ik kan niet inloggen om mijn standmedewerkers te registreren?
- Mag ik als standhouder gebruik maken van eigen catering?
- Waar kan ik als bezoeker kaarten kopen?
- Waar kan ik als standhouder kaarten kopen?
- Waar vind ik mijn login gegevens voor mijn PROVADA
- Hoe kom ik in de RAI webshop
- Is er een oplaadpunt op PROVADA?