Veelgestelde vragen over de RAI Webshop

Wat kan ik regelen in de RAI Webshop?
In de RAI Webshop is alles omtrent faciliteiten tijdens de beurs te regelen. Denk bijvoorbeeld aan elektriciteit, catering & internet.
Hoe log ik in bij de RAI Webshop?
De eerste contactpersoon ontvangt de inloggegevens per mail. Niet ontvangen of wil je de contactpersoon wijzigen? Neem dan contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424.
Mag ik als standhouder gebruik maken van eigen catering?

RAI Catering is de exclusieve cateraar binnen de RAI. Het is dus niet toegestaan om met een eigen cateraar te werken op de PROVADA, dit in verband met de hygiëneregelgeving binnen de RAI Amsterdam.

Naast RAI catering zijn er nog twee andere cateraars waar je gebruik van kunt maken zonder dat je een uitkoopbedrag moet betalen. Dit zijn Famous Flavours en BYLEI. Wil je de contactgegevens ontvangen neem dan contact met ons op via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424

Indien je toch gebruik wenst te magen van eigen catering dan zul je een uitkoopbedrag moeten betalen aan de RAI.

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424