Veelgestelde vragen over Mijn PROVADA

Wat kan ik regelen in Mijn PROVADA?
Via Mijn PROVADA kun je zaken zoals tickets, entreekaarten of standmedewerkers beheren. Je kunt digitale tickets bestellen, standmedewerkers registreren en bestellingen plaatsen via de webshop.
Hoe log ik in bij MIJN PROVADA?
De inloggegevens worden per e‑mail verzonden naar de eerste en tweede contactpersoon. Heb je deze niet ontvangen of wil je de contactpersoon wijzigen? Neem dan contact op via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424. Bestaande standhouders kunnen hun inloggegevens van vorig jaar gebruiken. Let op, de e‑mail van provada.nl kan in je ongewenste e‑mail terechtkomen.
We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
Ja, per bedrijf kun je maximaal twee contactpersonen koppelen. Neem hiervoor contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424. De gekoppelde personen hebben alle rechten om bestellingen te plaatsen, medewerkers te registreren enz.
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424