Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
Op de standhoudersbadge staat ‘exposant’ vermeld. Met een standhoudersbadge heb je toegang tot de beurs van 9:00 – 20:00 uur. Op de bezoekersbadge staat ‘bezoeker’ vermeld. Met een bezoekersbadge heb je toegang tijdens de openingstijden van PROVADA, van 10:00 – 19:00 uur.
Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
De daadwerkelijk geregistreerde (op naam gezette) kaarten worden in rekening gebracht. Bestel je als standhouder bij ons bijvoorbeeld 100 entreekaarten en er worden er 50 geregistreerd dan worden er achteraf 50 kaarten in rekening gebracht. De contractueel vastgestelde gratis entreekaarten zullen op de factuur in mindering worden gebracht. De factuur voor geregistreerde entreekaarten wordt na de beurs verzonden. Bovenstaande geldt enkel voor standhouders van PROVADA.
Waar kan ik me aanmelden voor de standhoudersnieuwsbrief?
De eerste en tweede contactpersonen ontvangen automatisch de nieuwsbrieven voor standhouders. Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen of wil je ook deze nieuwsbrief ontvangen? Neem dan contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424.
Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
Het is niet toegestaan om promotionele acties uit te voeren in de centrale gebieden van de beurs. Het is enkel toegestaan om op jouw eigen stand promotionele acties uit te voeren.
Waar staan alle deadlines om rekening mee te houden?
De deadlines voor PROVADA 2026 vind je in Mijn PROVADA. Als je ingelogd bent zie je de lijst met deadlines. Daarnaast hebben we ook een pagina op de website gemaakt met de voor jou relevante deadlines.
Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
De RAI kent meerdere vroegboekkortingen. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan kun je deze vinden in Mijn PROVADA en in de webshop van de RAI.