Netwerklunch: verder praten over de toekomst van Den Haag

Rijksvastgoedbedrijf
13:00 - 13:30
woensdag 10 juni
networking
Nederlands gesproken

Na afloop van de sessie Partners in de Stad: Haagse patronen – werken aan wederkerigheid nodigen we je van harte uit voor een aansluitende netwerklunch op de stand van het Rijksvastgoedbedrijf.

Onder het genot van een lunch praten we verder over de ruimtelijke toekomst van Den Haag en de samenwerking die nodig is om de stad leefbaar, bereikbaar en toekomstbestendig te houden. Een informeel moment om ideeën uit te wisselen, nieuwe verbindingen te leggen en door te praten over de rol van overheid, markt en ontwerp in een steeds intensiever gebruikte stad.

Ontmoet vertegenwoordigers van onder andere het Rijksvastgoedbedrijf, Atelier Rijksbouwmeester, de gemeente Den Haag en andere betrokken partners, en ga met elkaar in gesprek over de kansen en dilemma’s van stedelijke verdichting en wederkerigheid in de stad van morgen.