Veelgestelde vragen over tickets en registratie

Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2026?
Alle entreekaarten zijn persoonsgebonden en 3 dagen geldig.

Bezoekers

Reguliere kaart €290,- excl. BTW
Early Bird (t/m 14 april 2026) €250,- excl. BTW
Studenten entreekaart* € 35,- excl. BTW

Standhouders

Entreekaarten standmedewerkers €145,- excl. BTW
Entreekaart t.b.v. uitnodigen relaties €145,- excl. BTW
*Ben je een student aan een vastgoedgerelateerde opleiding en wil je een kaart kopen voor PROVADA, stuur dan een mail naar info@provada.nl met je naam, kopie studentenpas, school en een korte motivatie.

Kaarten op factuur bestellen is mogelijk t/m 26 mei 2026. Wil je meer dan 20 kaarten op factuur bestellen? Stuur een mailtje naar finance@provada.nl.

Wanneer ontvang ik mijn entreekaart?
Nadat je een succesvolle betaling hebt gedaan ontvang je een e-mail met een link om de kaart te registreren (op naam zetten). Nadat je succesvolle registratie hebt gedaan, ontvang je direct je officiële beursbadge in je mail. Print je badge en neem deze mee naar de beurs. Je ontvangt de badgehouder en keycord bij de ingang van PROVADA. Mocht je het registratie linkje of de badge niet ontvangen hebben in de mail, neem contact met ons op via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424..
Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
De entreekaart is persoonsgebonden en niet overdraagbaar na registratie. Als je verhinderd bent en de beurs nog niet hebt bezocht, kunnen wij de kaart op een andere naam zetten. Neem hiervoor contact op via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424..
Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
Er zijn geen dagkaarten te koop. Alle entreekaarten zijn 3 dagen geldig en persoonsgebonden (niet overdraagbaar).
Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
Je kunt voor PROVADA 2026 t/m 26 mei 2026 een entreekaart kopen op factuur. Voor kaarten op factuur zullen wij administratiekosten in rekening brengen. Dit bedrag is voor 2026 €12,50 excl. btw.
Ik heb per ongeluk een verkeerde foto/e-mailadres ingevuld bij het registreren van mijn kaart, hoe los ik dat op?
Geen zorgen, dat gebeurt vaker! Om het op te lossen, kun je een mail sturen naar info@provada.nl met de ingevulde gegevens en de nieuwe, juiste gegevens. Wij zullen achter de schermen de informatie aanpassen en een nieuwe toegangskaart opsturen.
Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
Je kunt je kaart (officiële beursbadge) over laten zetten op een andere naam. Neem voorafgaand aan de beurs contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424.. Wij kunnen het geld van eenmaal aangekochte kaarten niet retourneren.
Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424