Huisregels deelname PROVADA

Handleiding

Huisregels deelname PROVADA

HUISREGELS DEELNAME PROVADA



Wij informeren u hierbij over enkele huisregels van PROVADA. Wij verzoeken u vriendelijk deze in acht te nemen.

FLYEREN



Het is niet toegestaan te flyeren op de beursvloer en buiten bij de entree. Flyeren is alleen mogelijk op en rondom uw stand (met een maximum van 1 meter).

VERPLICHT: AANMELDEN BIJEENKOMSTEN VERSTERKT GELUID



Op veel van de stands worden verschillende activiteiten/bijeenkomsten georganiseerd. Om het een en ander goed te kunnen coördineren verzoeken wij u vriendelijk voorafgaand aan PROVADA alle bijeenkomsten waarbij u versterkt geluid gebruikt, bij PROVADA te melden. U kunt uw bijeenkomsten aanmelden op ‘mijn PROVADA’.

VERPLICHT: AANMELDEN VAN ENTERTAINMENT



Om het een en ander goed te kunnen coördineren en om ervoor te zorgen dat het entertainment beperkt blijft verzoeken wij u dit aan te melden via "mijn PROVADA". Entertainment/Versterkt geluid is pas toegestaan vanaf 16:30 uur.  Onder entertainment verstaan wij een dj, muzikant, toneelspeler, bandje. goochelaar etc.


HOSTESSES & MODELLEN



Wij verzoeken u vriendelijk ervoor zorg te dragen dat ingehuurd personeel, zoals hostesses, modellen, barpersoneel, correct gekleed zijn en aangemeld zijn bij PROVADA. Al het personeel heeft een toegangsbadge nodig. 


MEER INFORMATIE HUISREGELS DEELNAME PROVADA



Wilt u meer informatie over de huisregels t.a.v. uw deelname aan PROVADA. Neem dan contact op met Cerille Roelofsen per e-mail of via +31 (0)30 6051424. 

Printversie

Informatie standbouwer

INFORMATIE STANDBOUWER



Een goede voorbereiding van uw standbouwer draagt bij aan een succesvol verloop van uw beurspresentatie op de PROVADA.         

VERVROEGDE OPBOUW


Net als voorgaande jaren kunt u gebruik maken van een extra opbouwdag op vrijdag 12 juni 2020. Voor de extra opbouwdag betaalt u €6,50 / m². Vul dit formulier in en stuur het naar administratie@provada.nl.

 

ALGEMENE VOORSCHRIFTEN



Dit betreft een handleiding met voorschriften die betrekking hebben op uw stand(bouw). Klik hier om direct naar de algemene voorschriften te gaan. 
 

STANDBOUWVOORSCHRIFTEN



Dit betreft een handleiding met voorschriften die betrekking hebben op uw standbouw. Klik hier om direct naar de standbouwvoorschriften te gaan. 


TOEGANGSBELEID TIJDENS OP- EN AFBOUW



Standbouwers en toeleveranciers hebben tijdens de opbouw- en afbouwperiode alleen op vertoon van een opbouw- en afbouwbadge toegang tot RAI Amsterdam. Via de registratiemodule kunt u de badge in orde maken. U wordt verzocht uw standbouwers en toeleveranciers zoveel mogelijk vooraf te laten registreren. Dit om een snelle doorstroom bij aankomst in de RAI te bevorderen. Na registratie ontvangt men een afhaalbericht waarmee men op diverse locaties in de RAI de opbouw- en afbouw badge kan afhalen. Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunnen standbouwers en toeleveranciers zich ook bij aankomst bij de RAI registreren. Eventuele wachttijden kunnen dan niet altijd worden voorkomen. Met vragen over opbouw- en afbouwregistratie kunt u contact opnemen met RAI Security: T: +31 (0)20 549 3006 E: security@rai.nl
 

VEILIGHEIDSREGELS



Kijk ook op www.rai.nl/veiligwerken onder “Veiligheidsregels RAI Amsterdam” voor algemene regels over Veilig Werken.
 

PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN



Tijdens de op- en afbouwdagen is het verplicht goedgekeurde veiligheidsschoenen te dragen. Een veiligheidshelm is alleen verplicht indien het rode zwaailicht brandt in de hallen. Tijdens de inrichtingsperiode (maandag 15 juni) is het niet verplicht veiligheidsschoenen of een veiligheidshelm te dragen. Mocht u niet in het bezit zijn van een veiligheidshelm en/ of veiligheidsschoenen, dan heeft u de mogelijkheid om deze te kopen via de webwinkel. Uw bestelling ligt vanaf de eerste opbouwdag voor u klaar bij RAI Hospitality Centre.
 

OP- EN AFBOUWTIJDEN


 

Extra opbouwdag (op aanvraag bij PROVADA tegen betaling) vrijdag 12 juni 07:00 - 23:30 uur
     
Opbouw zaterdag 13 juni 07:00 - 23:30 uur
  zondag 14 juni 07:00 - 23:30 uur
  maandag 15 juni 07:00 - 22:00 uur
     
Afbouw donderdag 18 juni 20:00 - 23:30 uur
  vrijdag 19 juni 07:00 - 23:30 uur

Uniforme standbouw

Inrichting stand maandag 15 juni 12:00 - 22:00 uur
Ontruiming stand donderdag 18 juni 20:00 - 23:30 uur




 Printversie

 

Aansluiten bij/ organiseren van een bijeenkomst

AANSLUITEN BIJ/ORGANISEREN VAN EEN BIJEENKOMST OP PROVADA



In 2020 zal PROVADA vier algemene podia op de beursvloer bouwen. Dit zijn geluidsarme ruimten.
De vier ruimten zijn:

  1. Forum 1 (hal 12) Arena/Lagerhuis opstelling met tribune (+- 100 pers.)
  2. Forum 2 (hal 12) Arena/Lagerhuis opstelling met tribune (+- 120 pers.)
  3. Arena (hal 12) World Café opstelling (+-60 pers.)
  4. Business Forum (hal 12) Theateropstelling (+-80 pers.)


Naast de drie fora en de Arena worden twee thematische fora gebouwd:
    ➢ PROVADA Future (hal 11) hét innovatieplatform
    ➢ Retailforum (hal 11)


Together we can! Samen het inhoudelijk programma vormgeven
De opzet van de inhoudelijke programmering van PROVADA 2020 is dit jaar anders dan u van ons gewend bent. We gaan samen met u aan de slag om het inhoudelijke programma vorm te geven.
Wilt u, als bedrijf, actief deelnemen aan de bijeenkomsten die georganiseerd worden op PROVADA? Wij organiseren in januari 2020, 8 werksessies. In deze sessies gaat u zélf aan de slag om daadwerkelijk de onderwerpen en de invulling van de bijeenkomsten voor de inhoudelijke programmering op de beurs te bepalen en brengen we u in contact met andere standhouders die in hetzelfde onderwerp geïnteresseerd zijn.

De werksessies hebben de volgende thema’s:

  • Werksessie 1: Huis voor iedereen
  • Werksessie 2: Wet of regelgeving
  • Werksessie 3: Inclusieve maatschappij
  • Werksessie 4: Integrale gebiedsontwikkeling
  • Werksessie 5: De toekomst van Retail
  • Werksessie 6: Technologie versus ondernemerschap
  • Werksessie 7: Footprint 3.0
  • Werksessie 8: War of Talent

Klik hier voor een uitgebreidere uitleg van de werksessie onderwerpen.

Na de werksessie ontvangt u van ons een actielijst met daarin de vervolgstappen om de bijeenkomst concreet vorm te geven.

Bent u geïnteresseerd in het deelnemen aan de werksessie(s)? Schrijf u hier in vóór 20 december 2019 of neem voor meer informatie contact op met Mayra Rijkse via e-mail of op telefoonnummer +31 (0)30 605 14 24.

Printversie

Media en Pers

MEDIA EN PERS



PROVADA zet verschillende marketing- en communicatiemiddelen in om gedurende het gehele jaar onder de aandacht te blijven van haar doelgroep.                      

PROVADA heeft twee mediapartners. Dit zijn:

  • Vastgoedmarkt
  • PropertyNL/EU

In zowel de Vastgoedmarkt als het PropertyNL en PropertyEU Magazine is PROVADA regelmatig terug te vinden.

Naast deze samenwerking heeft PROVADA ook een intensieve samenwerking met/adverteren wij in print in een groot aantal nationale, internationale en regionale (vak)bladen zowel offline en online. Hieronder treft u (in willekeurige volgorde) een aantal namen aan:

  • De Architect
  • Cobouw
  • Retail Visie
  • Rotterdam in Ontwikkeling
  • Vastgoed Visie
  • IN Amsterdam
  • Mediaplanet
  • Immobilien Zeitung
  • Property Investor Europe
  • FD
  • AD (lokaal en landelijk)
  • Property Magazine
  • .......

e.a.

SOCIAL MEDIA



De laatste ontwikkelingen omtrent PROVADA zijn ook te volgen via online media. Volg ons via TwitterLinkedIn en Facebook.

PERS



Voor de pers is een speciale persruimte ingericht. Heeft u een (pers)bericht die u graag kenbaar wilt maken dan kunt u deze afgeven bij de persruimte. 

Printversie

Catering en Horeca

CATERING EN HORECA



RAI Catering is de exclusieve cateraar binnen de RAI Amsterdam. Het is dus niet toegestaan om met een eigen cateraar te werken op de PROVADA, dit in verband met de hygiëneregelgeving binnen de RAI Amsterdam. U dient dus gebruik te maken van de catering en horeca faciliteiten van de RAI Amsterdam.                             

CATERING ZAAL/STAND



Mocht u een bijeenkomst organiseren op uw stand of in een zaal en u wilt daarbij graag gebruik maken van catering dan kunt u ook daarvoor contact opnemen met de afdeling RAI Exhibitor Services voor een voorstel op maat.


MEER INFORMATIE CATERING EN HORECA



Wilt u meer informatie over de faciliteiten en producten die de catering en horeca te bieden heeft binnen de RAI Amsterdam dan kunt u contact opnemen met RAI Exhibitor Services per email of per telefoon +31 (0)20 549 19 28  

Printversie

Entreekaarten PROVADA

ENTREEKAARTEN PROVADA



Er zijn voor standhouders van de PROVADA een tweetal entreekaarten beschikbaar:

ENTREEKAARTEN STANDHOUDERS  


Alle stand medewerkers (incl. leveranciers) dienen in het bezit te zijn van een standhouders badge. U kunt uzelf en uw collega’s via ‘mijn PROVADA’ registreren. Voor collega’s die niet zijn aangemeld of geen standhouders entreekaart hebben dient u ter plekke bij de informatiebalie van PROVADA een standhouders entreekaart aan te vragen. 

 

ENTREEKAARTEN RELATIES



De entreekaarten voor relaties (relatiekaarten) kunnen via ‘mijn PROVADA’ besteld worden. U ontvangt de entreekaarten vervolgens per post of u ontvangt de nummers van de entreekaarten digitaal.

LET OP: Met een entreekaart voor relaties kunt u pas vanaf 10:00 uur de beurs op, deze entreekaarten zijn dus NIET bedoeld voor het aanmelden van stand medewerkers.

 

FACTURATIE ENTREEKAARTEN



De daadwerkelijk geregistreerde entreekaarten worden in rekening gebracht. Bestelt u bij ons bijvoorbeeld 100 entreekaarten en er worden er 50 geregistreerd dan worden er achteraf 50 entreekaarten in rekening gebracht. De contractueel vastgestelde gratis entreekaarten zullen op de factuur in mindering gebracht worden. De factuur voor geregistreerde entreekaarten wordt na de beurs aan u verzonden.

Printversie