Bijeenkomst op de stand

Bijeenkomst organiseren

Bijeenkomst op de stand

BIJEENKOMST ORGANISEREN OP DE STAND



Wilt u op uw eigen stand een bijeenkomst en/of receptie/borrel organiseren? Dat kan. Er gelden hiervoor wel een aantal spelregels.

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND


  • Bijeenkomsten met versterkt geluid en/of iedere vorm van entertainment (presentaties, lezingen, borrels, muzikanten op de stand etc.) moeten worden aangemeld via Mijn PROVADA’ . Entertainment en versterkt geluid op de stand is alleen mogelijk indien hiervoor schriftelijke toestemming van PROVADA is gegeven.
  • Standhouders mogen op de stand max. 2 bijeenkomsten met versterkt geluid per dag organiseren.
  • De bijeenkomsten mogen een maximale duur hebben van 20 minuten en elkaar niet direct opvolgen.
  • De borrel met versterkt geluid mag niet eerder aanvangen dan 16.30 uur. Op naleving hiervan zal streng worden toegezien.
  • Debatten zijn, vanwege een grotere geluidsoverlast, op de stand niet toegestaan. Voor lezingen die langer dan 20 minuten duren of debatten verwijzen wij u graag naar één van onze zalen, een Forum of naar de mogelijkheid aan te sluiten bij een van de bijeenkomsten onder regie van PROVADA.

Protocol voor het geluid op de stand

INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND



Bijeenkomsten die aansluiten bij het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert. Wilt u meer informatie over het organiseren van een bijeenkomst op de stand? Neem dan contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.

Bijeenkomst organiseren in een zaal

BIJEENKOMST ORGANISEREN IN EEN ZAAL



Voor het organiseren van bijeenkomsten zoals lezingen, debatten en presentaties, staan de E-zalen van de RAI Amsterdam tot uw beschikking. De zalen hebben een vaste theateropstelling. Ook zijn er 5 vergaderzalen beschikbaar (variërend in grote). 

De kosten voor de huur van een zaal zullen aan u worden doorberekend. Een standaard audiovisueel pakket, WIFI, op- en afbouwtijd en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. In de vergaderzalen is een basis cateringpakket inclusief (E-zalen optioneel). Bijeenkomsten die aansluiten bij het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL


  • Naast de standaard cateringpakketten kunt u (aanvullende) horecabenodigdheden voor de zalen bestellen. Deze kunt u direct via de RAI Exhibitor Services aanvragen (exhibitorservices@rai.nl of via telefoonnummer 020 549 1928)
  • Het is niet toegestaan de zaal enkel te gebruiken t.b.v. borrels en/of lunches
  • Opties op een zaal worden voor een maximum van 14 dagen verstrekt, hierna vervalt de optie automatisch.
  • Bij annulering van een zaal vanaf 1 maand voorafgaand aan de beurs zullen annuleringskosten in rekening gebracht worden.
  • Aanvullende audiovisuele middelen kunnen worden aangevraagd via ‘Mijn PROVADA’. De kosten voor de aanvullende audiovisuele middelen zullen aan u doorberekend worden

INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL



Bent u geïnteresseerd in het organiseren van een bijeenkomst of vergadering in een zaal? Neem dan contact op met Femke Odekerken of op telefoonnummer +31 (0)30 605 14 24. 

Standhouders maken het programma

TOGETHER WE CAN! SAMEN HET PROGRAMMA MAKEN


De opzet van de inhoudelijke programmering van PROVADA 2020 is dit jaar anders dan u van ons gewend bent. We gaan met samen met u aan de slag om het inhoudelijke programma vorm te geven.

Wilt u, als bedrijf, actief deelnemen aan de bijeenkomsten die georganiseerd worden op PROVADA? Dan organiseren wij in januari 2020, 8 werksessies. In deze sessies gaat u zélf aan de slag om daadwerkelijk de onderwerpen en de invulling van de bijeenkomsten voor de inhoudelijke programmering op de beurs te bepalen en brengen we u in contact met andere standhouders die in hetzelfde onderwerp geïnteresseerd zijn.

De werksessies hebben de volgende thema’s:

  • Werksessie 1: Huis voor iedereen
  • Werksessie 2: Wet of regelgeving
  • Werksessie 3: Inclusieve maatschappij
  • Werksessie 4: Integrale gebiedsontwikkeling
  • Werksessie 5: De toekomst van Retail
  • Werksessie 6: Technologie versus ondernemerschap
  • Werksessie 7: Footprint 3.0
  • Werksessie 8: War of Talent

Klik hier voor een uitgebreidere uitleg van de werksessie onderwerpen.

Na de werksessie ontvangt u van ons een actielijst met daarin de vervolgstappen om de bijeenkomst concreet vorm te geven.

Bent u geïnteresseerd in het deelnemen aan de werksessie(s)? Schrijf u hier in of neem voor meer informatie contact op met Mayra Rijkse via e-mail of op telefoonnummer +31 (0)30 605 14 24.

Forum huren

FORUM HUREN



Wilt u, als standhouder, zelf een bijeenkomst in één van de fora op de beursvloer organiseren? Ook daar is ruimte voor.

De kosten (€980,- excl. BTW / per 45 min. excl. 15 min. op- en afbouw) voor de huur van het forum zullen aan u worden doorberekend. Een uitgebreid audiovisueel pakket (inclusief technicus) en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. Bijeenkomsten die aansluiten bij het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.


INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN EEN FORUM



Bent u geïnteresseerd in de voorwaarden voor het huren van één van de fora? Neem dan gerust contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.