Bijeenkomst op de stand

Bijeenkomst organiseren

Bijeenkomst op de stand

BIJEENKOMST ORGANISEREN OP DE STAND



Wilt u op uw eigen stand een bijeenkomst en/of receptie/borrel organiseren? Dat kan uiteraard. Er gelden echter hiervoor wel een aantal spelregels.

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND


  • Alle bijeenkomsten (met versterkt geluid) moeten worden aangemeld via 'Mijn PROVADA'.
  • Bijeenkomsten met versterkt geluid op de stand mogen maximaal 20 minuten duren.
  • Voor lezingen en of debatten die langer dan 20 minuten duren verwijzen wij u graag naar één van onze zalen, een Forum of naar de mogelijkheid aan te sluiten bij een van de bijeenkomsten onder regie van PROVADA.
  • Standhouders mogen maximaal 2 bijeenkomsten met versterkt geluid per dag organiseren op de stand. Deze bijeenkomsten mogen niet direct op elkaar volgend worden gehouden.
  • Om alles in goede banen te leiden informeert PROVADA de standhouders als er in de directe omgeving gelijktijdig bijeenkomsten zijn gepland (voor zover bekend). Betrokkenen kunnen dit dan onderling afstemmen.

Protocol voor het geluid op de stand

SPELREGELS ORGANISEREN RECEPTIE OF BORREL OP DE STAND


  • Iedere vorm van entertainment (presentaties, lezingen, borrels, muzikanten op de stand etc.) waarbij gebruik wordt gemaakt van versterkt geluid moet worden aangemeld via ‘Mijn PROVADA’.
  • Entertainment op de stand is alleen mogelijk indien hiervoor schriftelijke toestemming van PROVADA is gegeven.
  • U mag gedurende de hele middag een borrel/receptie organiseren op uw stand. Wenst u versterkt geluid te gebruiken dan is dat pas toegestaan vanaf 16:30.

INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND



Bijeenkomsten die aansluiten bij de dagthema’s worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert. Wilt u meer informatie over het organiseren van een bijeenkomst op de stand? Neem dan contact op met Stephanie Veerman of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.  

Bijeenkomst organiseren in een zaal

BIJEENKOMST ORGANISEREN IN EEN ZAAL



Voor het organiseren van bijeenkomsten zoals lezingen, debatten en presentaties, staan de E-zalen van de RAI Amsterdam tot uw beschikking. De zalen hebben een vaste theateropstelling. Ook zijn er 4 vergaderzalen beschikbaar (waarvan één in een zitkameropstelling). 

De kosten voor de huur van een zaal zullen aan u worden doorberekend. Een standaard audiovisueel pakket en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. Bijeenkomsten die aansluiten bij de dagthema’s worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.

Zaal aanvragen? Dit kan via het online reserveringssysteem op ‘Mijn PROVADA’ .

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL


  • Horecabenodigdheden voor de zalen dienen direct via de RAI Exhibitor Services aangevraagd te worden (exhibitorservices@rai.nl of via telefoonnummer +31 (0)20 549 1928)
  • Het is niet toegestaan de zaal enkel te gebruiken t.b.v. borrels en/of lunches
  • Opties op een zaal worden voor een maximum van 14 dagen verstrekt, hierna vervalt de optie automatisch.
  • Bij annulering van een zaal vanaf 1 maand voorafgaand aan de beurs zullen annuleringskosten in rekening gebracht worden.
  • Aanvullende audiovisuele middelen kunnen worden aangevraagd via ‘Mijn PROVADA’. De kosten voor de aanvullende audiovisuele middelen zullen aan u doorberekend worden.
     

INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL



Bent u geïnteresseerd in het organiseren van een bijeenkomst in een zaal? Neem dan contact op met Stephanie Veerman of op telefoonnummer +31 (0)30 605 14 24. 

Standhouders maken het programma

STANDHOUDERS MAKEN HET PROGRAMMA



De visie en ideeën van standhouders geven het programma inhoud en verdieping. Want u, als standhouder, weet als geen ander wat er in de branche gebeurt en gebeuren moet!

Heeft u een idee of onderwerp dat aansluit bij één van de dagthema’s? Is het aantrekkelijk voor de PROVADA bezoeker in het algemeen of juist een specifieke vastgoed (gerelateerde) doelgroep? Dan nodigen wij u graag uit om uw bijeenkomst ideeën aan ons kenbaar te maken. Wij gaan graag met u in gesprek om gezamenlijk tot een interessant, aantrekkelijk en inspirerend inhoudelijk programma te komen.

HEEFT U EEN IDEE DAT AANSLUIT BIJ ÉÉN VAN DE DAGTHEMA'S?



Wilt u samen met PROVADA nadenken over interessante onderwerpen voor een bijeenkomst? Neem dan gerust contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.

Forum huren

FORUM HUREN



Wilt u, als standhouder, liever zelf een bijeenkomst in één van de fora organiseren? Ook daar is dit jaar ruimte voor.

De kosten (€980,- excl. BTW / hour) voor de huur van het forum zullen aan u worden doorberekend. Een uitgebreid audiovisueel pakket (inclusief technicus) en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. Bijeenkomsten die aansluiten bij de dagthema’s worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.


INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN EEN FORUM



Bent u geïnteresseerd in de voorwaarden voor het huren van een van de fora? Neem dan contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.