Bijeenkomst op de stand

Bijeenkomst organiseren

Bijeenkomst op de stand

BIJEENKOMST ORGANISEREN OP DE STAND



Wilt u op uw eigen stand een bijeenkomst en/of receptie/borrel organiseren? Dat kan uiteraard. Er gelden echter hiervoor wel een aantal spelregels.

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND


  • Bijeenkomsten met versterkt geluid en/of iedere vorm van entertainment (presentaties, lezingen, borrels, muzikanten op de stand etc.) moeten worden aangemeld via Mijn PROVADA’ . Entertainment en versterkt geluid op de stand is alleen mogelijk indien hiervoor schriftelijke toestemming van PROVADA is gegeven.
  • Standhouders mogen op de stand max. 2 bijeenkomsten met versterkt geluid per dag organiseren. De bijeenkomsten mogen een maximale duur hebben van 20 minuten en elkaar niet direct opvolgen.
  • De borrel mag niet eerder aanvangen dan 16.30 uur. Op naleving hiervan zal streng worden toegezien.
  • Debatten zijn, vanwege een grotere geluidsoverlast, op de stand niet toegestaan. Voor lezingen die langer dan 20 minuten duren of debatten verwijzen wij u graag naar één van onze zalen, een Forum of naar de mogelijkheid aan te sluiten bij een van de bijeenkomsten onder regie van PROVADA.

Protocol voor het geluid op de stand

INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST OP DE STAND



Bijeenkomsten die aansluiten bij  het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert. Wilt u meer informatie over het organiseren van een bijeenkomst op de stand? Neem dan contact op met Stephanie Veerman of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.

Bijeenkomst organiseren in een zaal

BIJEENKOMST ORGANISEREN IN EEN ZAAL



Voor het organiseren van bijeenkomsten zoals lezingen, debatten en presentaties, staan de E-zalen van de RAI Amsterdam tot uw beschikking. De zalen hebben een vaste theateropstelling. Ook zijn er 5 vergaderzalen beschikbaar (variërend in grote). 

De kosten voor de huur van een zaal zullen aan u worden doorberekend. Een standaard audiovisueel pakket en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. Bijeenkomsten die aansluiten bij het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.

Zaal aanvragen? Dit kan via het online reserveringssysteem op 'Mijn PROVADA'.

SPELREGELS ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL


  • Naast de standaard cateringpakketten kunt u (aanvullende) horecabenodigdheden voor de zalen bestellen. Deze kunt u direct via de RAI Exhibitor Services aanvragen (exhibitorservices@rai.nl of via telefoonnummer 020 549 1928)
  • Het is niet toegestaan de zaal enkel te gebruiken t.b.v. borrels en/of lunches
  • Opties op een zaal worden voor een maximum van 14 dagen verstrekt, hierna vervalt de optie automatisch.
  • Bij annulering van een zaal vanaf 1 maand voorafgaand aan de beurs zullen annuleringskosten in rekening gebracht worden.
  • Aanvullende audiovisuele middelen kunnen worden aangevraagd via ‘Mijn PROVADA’. De kosten voor de aanvullende audiovisuele middelen zullen aan u doorberekend worden

NFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN DE ZAAL



Bent u geïnteresseerd in het organiseren van een bijeenkomst in een zaal? Neem dan contact op met Stephanie Veerman of op telefoonnummer +31 (0)30 605 14 24. 

Standhouders maken het programma

STANDHOUDERS MAKEN HET PROGRAMMA



De visie en ideeën van standhouders geven het programma inhoud en verdieping. Want u, als standhouder, weet als geen ander wat er in de branche gebeurt en gebeuren moet!

Heeft u een idee of onderwerp dat aansluit bij het hoofdthema? Is het aantrekkelijk voor de PROVADA bezoeker in het algemeen of juist een specifieke vastgoed (gerelateerde) doelgroep? Dan nodigen wij u graag uit om uw bijeenkomst ideeën met ons te bespreken. Wij gaan graag met u in gesprek om gezamenlijk tot een interessant, aantrekkelijk en inspirerend inhoudelijk programma te komen.

HEEFT U EEN IDEE DAT AANSLUIT BIJ HET HOOFDTHEMA?



Wilt u samen met PROVADA nadenken over interessante onderwerpen voor een bijeenkomst? Neem dan gerust contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.

Forum huren

FORUM HUREN



Wilt u, als standhouder, liever zelf een bijeenkomst in één van de fora organiseren? Ook daar is dit jaar ruimte voor.

De kosten (€980,- excl. BTW / per uur incl. op- en afbouw) voor de huur van het forum zullen aan u worden doorberekend. Een uitgebreid audiovisueel pakket (inclusief technicus) en sprekerswater is in de huurprijs inbegrepen. Bijeenkomsten die aansluiten bij het hoofdthema worden actief onder de aandacht gebracht in de programma's die PROVADA publiceert.


INFORMATIE OVER ORGANISEREN BIJEENKOMST IN EEN FORUM



Bent u geïnteresseerd in de voorwaarden voor het huren van een van de fora? Neem dan contact op met Mayra Rijkse of op telefoonnummer (0)30 605 14 24.