Unieke Masterclass Gebiedsbranding
KERN Centrum voor vastgoedprofessionals
50 eigenaren, 1 centrum? Gebiedsbranding als succesversneller!
Experts vertellen over hun grootste missers en successen bij complexe herontwikkelingen
Linda Annink van Urban Solutions (gebiedsmarketing) en Jan Willem van der Sman (SUM+ Architecten) geven een exclusief inkijkje in de aanpak bij herontwikkelingen van (winkel)gebieden en -vastgoed, waarbij er sprake is van verdeeld eigendom. Aan de hand van aansprekende voorbeelden onthullen zij hun tips & tricks die zorgen dat de juiste stip aan de horizon zichtbaar blijft. Hét gezamenlijke doel: een aantrekkelijk multifunctioneel gebied, dat zich kan presenteren als een sterk merk.
Met bijdragen van diverse experts uit het vakgebied.
Om deze bijeenkomst bij te kunnen wonen dien je in het bezit te zijn van een kaart voor PROVADA 2022. Bestel je kaarten voor PROVADA.
Delen
Opslaan in agenda
Experts vertellen over hun grootste missers en successen bij complexe herontwikkelingen
Linda Annink van Urban Solutions (gebiedsmarketing) en Jan Willem van der Sman (SUM+ Architecten) geven een exclusief inkijkje in de aanpak bij herontwikkelingen van (winkel)gebieden en -vastgoed, waarbij er sprake is van verdeeld eigendom.... PROVADA 2022, 12-65