Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
In de hallen zijn een aantal plekken om te bellen, werken en voor afspraken. Vraag hiernaar bij de Informatiebalie in de centrale hal.
Tevens is het mogelijk om een zaal te reserveren bij PROVADA.
Neem hiervoor contact op met PROVADA via info@provada.nl of +31 (0)30 605 1424.
- Wat is de PROVADA beurs?
- Wat zijn de openingstijden van de beurs (PROVADA 2025)?
- Zijn er eetgelegenheden op PROVADA?
- Is er WiFi beschikbaar op PROVADA?
- Zijn er mogelijkheden om ergens rustig te zitten voor bijvoorbeeld een afspraak?
- Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
- Wat betekent PROVADA?
- Wat zijn de entreeprijzen voor PROVADA 2025?
- Wanneer ontvang ik mijn entreekaart?
- Kan ik een entreekaart voor PROVADA ook voor meerdere personen gebruiken?
- Zijn er kaarten voor 1 dag te koop?
- Kan ik een entreekaart kopen op basis van factuur?
- Ik heb per ongeluk een verkeerde foto/e-mailadres ingevuld bij het registreren van mijn kaart, hoe los ik dat op?
- Ik heb een kaart gekocht voor PROVADA maar ben helaas verhinderd, wat moet ik doen?
- What should I do if I bought a ticket for PROVADA but can't attend?
- Wat is het verschil tussen een toegangsbadge voor een standhouder en een toegangskaart voor een bezoeker?
- Op welke manier kan ik deelnemen aan PROVADA?
- Worden alle digitale entreekaarten die ik als standhouder bestel in rekening gebracht?
- Waar kan ik me aanmelden voor de standhoudersnieuwsbrief?
- Mag ik promotionele acties uitvoeren tijdens PROVADA?
- Waar staan alle deadlines om rekening mee te houden?
- Wat is de deadline voor de vroegboekkorting bij de RAI?
- MIJN PROVADA: Wat kan ik regelen in MIJN PROVADA?
- MIJN PROVADA: Hoe log ik in bij MIJN PROVADA?
- MIJN PROVADA: We staan met meerdere partijen op een stand, kan ik meerdere logingegevens ontvangen voor MIJN PROVADA?
- SUMMIT: Wat kan ik regelen in Summit?
- SUMMIT: Hoe log ik in bij Summit?
- SUMMIT: Hoe registreer ik standmedewerkers?
- SUMMIT: Hoe koop ik als standhouder kaarten voor relaties?
- RAI WEBSHOP: Wat kan ik regelen in de RAI Webshop?
- RAI WEBSHOP: Hoe log ik in bij de RAI Webshop?
- RAI WEBSHOP: Mag ik als standhouder gebruik maken van eigen catering?